loading...
صحی دات آی آر
Admin بازدید : 58 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HTML Compiler یک نرم افزار متفاوتی است و ویژگی آن ذخیره صفحات html وب و اجرای آن ها در ویندوز می باشد. این نرم افزار کد هایی از نظیر HTML, CSS, JavaScript, Images, etc به طور کامل پشتیبانی می کند و یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار قابلیت ویرایش صفحات ذخیره شده در نرم افزار می باشد. نسخه ای که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم نسخه Poratble نرم افزار بوده و کافیست سریالی که در داخل فایل قرار داده ایم را وارد نرم افزار کرده و اجرا کنید.

Admin بازدید : 32 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی راه اندازی و پیکر بندی سرورهای لینوکس را آموزش می دهند .لینوکس به هسته ی سیستم‌عامل های شبه یونیکس می‌گویند که که در سال ۱۹۹۱ توسط لینوس تروالدز توسعه یافت. برخی به سیستم عامل هایی که از هسته‌ٔ لینوکس استفاده می‌کنند (به این خاطر که نام لینوکس به طور گسترده در رسانه ها استفاده می‌شود و نامی رایج تر است) نیز لینوکس می‌گویند ( در این مقاله هم منظور از لینوکس، سیستم عامل هایی است که از هستهٔ لینوکس استفاده می‌کنند).لینوکس قابل نصب بر روی انواع سخت‌افزارهاست، از ساعت (Linux Watch)، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، مسیریاب‌ها، و کنسول‌های بازی گرفته تا رایانه‌های رومیزی، رایانه‌های بزرگ و ابررایانه‌ها.به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند که به طور معمول شامل ابزارهای گسترش نرم‌افزار، پایگاه‌های داده، سرویس دهنده‌های وب مثل آپاچی، محیط‌های رومیزی مانند گنوم و کی‌دی‌ای و اکس‌اف‌سی‌ای و مجموعه‌های اداری مانند اُپن آفیس هستند.

Admin بازدید : 33 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 این نرم افزار رایگانی برای ویراش کد اصلی Source Code برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

Admin بازدید : 37 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Salfeld Child Control 2014 14.613 نام نرم افزاری می باشد که والدین به کمک آن قادر خواهند بود تا اعمال فرزندانشان را کنترل نمایند. این نرم افزار به والدین این توانایی را می دهد تا بتوانند دسترسی فرزندان به اینترنت را قطع و یا محدود نمایند. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار می توان تعیین نمود که تنها در روزهای خاص و مشخص شده در طول هفته فرزندان حق دسترسی به اینترنت را دارند. همچنین می توانند مدت کارکرد فرزندان با کامپیوتر را به صورت زمان های تعیین شده در هر روز مشخص کنند. به عنوان مثال می توان تعیین نمود که کامپیوتر در طول هفته تنها در ۵ روز روشن باشد و در هر روز تنها امکان استفاده کامپیوتر به مدت ۴ ساعت امکان پذیر می باشد.

Admin بازدید : 43 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Q-Dir 5.97. نرم افزاری قدرتمند و ساده برای مدیریت فایل ها و پوشه ها می باشد. از ویژگی های مهم این نرم افزار سرعت بالا و طراحی خیره کننده آن است . امکاناتی مثل Drag and Drop ، نمایش فایل های مخفی و … از امکانات عمومی این نرم افزار می باشد ولی این فایل منیجر قابلیت های بسیار دیگری هم دارد که فقط باید ببینید تا باور کنید.این نرم افزار نیازی به نصب ندارد فقط کافی است نام آن را از Q-Dir_Installer.exe به Q-Dir.exe تغییر دهید و از آن لذت ببرید همچنین از این فایل منیجر می توانید بر روی فلش مموری هم استفاده کنید .

Admin بازدید : 75 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Drupal 7 Advanced Training – این ویدئوهای آموزشی شما را با مراحل تکنیکی و پیشرفته تری از ایجاد و مدیریت سایت با CMS متن باز دروپال ۷ آشنا می کنند . مربی Tom Geller به شما نشان می دهد تا چگونه محبوب ترین ماژول های دروپال را پیکر بندی کنید . ادغام سایت با رسانه های اجتماعی ، آموزش اتصال FTP به سایت ، مدیریت داده های phpMyAdmin و یونیکس ، ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، تهیه نسخه پشتیبان از سایت و … از جمله آموزش های این درس های آموزشی خواهند بود که آموزشی دیگر از کمپانی بزرگ Lynda هستند .

Admin بازدید : 45 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

Admin بازدید : 24 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Genuine Registry Doctor به شما کمک می کند ویندوز خود را ریجستری کنید و مشکلات ویندوز خود را رفع کنید . همیشه با سرعت کم و با نگرانی هنگ کرده با رایانه خود کار میکنید. اگر از ترس از هنگ کردن رایانه خود دارید و یا کار مهمی با کامپیوتر خود انجام میده اید پیشنهاد می شود این نرم افزار استفاده کنید. اگر مشاهده کرده باشید موقع هنگ سیستم شما فایل explorer شما بسته خواهد شد ولی این نرم افزار به شما کمک میکند این فایل باز باشد . این نرم افزار پایداری سیستم شما را به حداکثر می رساند. این نرم افزار به فارسی دکتر ریجستری نام دارد شما با دکتر ریجستری می توانید حفره های و مشکلات و هنگ کردن ناگهانی ویندوز را ترمیم کنید . این نرم افزار قابل دانلود از سایت دانلودها می باشد .

Admin بازدید : 74 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (1)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. حل کردن جدول علاوه بر بالا بردن سطح اطلاعات ، باعث جلوگیری از فراموشی در افراد می‌شود. نرم‌افزار رایا جدول ، شبیه‌ساز جدول کلمات متقاطع و سودوکو درون رایانه می‌باشد. شما توسط این نرم افزار شبیه‌ساز قادر خواهید بود تا به سادگی و در محیطی کاملا فارسی، جدول کلمات متقاطع و سودوکو را حل نمایید. قابلیت راهنما و نمایش جواب جدول ، چاپ جدول کلمات متقاطع و سودوکو ، قابلیت ساخت جدول جدید و … از ویژگی‌های برتر نرم افزار رایا جدول می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 1,165
  • بازدید کلی : 22,136