loading...
صحی دات آی آر
Admin بازدید : 75 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با سلام به شما بازدید کنندگان عزیز.

دوستان عزیز هر کدام از شما تمایل نویسندگی در وب سایت صحّی دانلود

را دارند میتوانند در قسمت نظر،ای دی یا ایمیل خودشون رو بدن

تا دراسرع وقت با آنها تماس گرفته شود

با تشکر مدیریت وب سایت

Admin بازدید : 74 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

 

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 Webrip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هفدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت سیزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Admin بازدید : 61 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

Men of War Assault Squad 2 PC-RELOADED

 

Admin بازدید : 72 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Avengers Assemble WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۲۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۲۲ در ادامه مطلب قرار گرفت|


Admin بازدید : 43 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویژگی های گرافیکی بازی Carnage Racing ایجاد یک احساس شگفت انگیز از سرعت و غوطه وری در محیط بازی را به شما میدهد به طوری که شما درست در مرکز حوادث و اتفاقات بازی قرار دارید ،  شما می بینید و احساس هر دست انداز، سر و صدا، رول بشکه و انفجار را حس خواهید کرد.شما باید مهارت های خود را در ۲۱ مجموعه  مسابقه در ۳  جزیره گرمسیری به اثبات برسانید ، که هر کدام با موانع و ویژگی های مخصوص به خود طراحی و آماده سازی شده اند.در بازی Carnage Racing هشت ماشین مختلف که در سه کلاس طبقه بندی میشوند در نظر گرفته شده که هرکدام ویژگی های خاصی را دارند و امکان تجهیز به موشک ، شعله افکن، بمب و سلاح های دیگر را هم برای از میان برداشتن رقبا دارا هستند همچنین ماشین ها دارای قابلیت شخصی سازی ظاهری و تقویت موتور هستند که بعد از پیوزی در مراحل و جمع آوری امتیاز شما قادر به تجهیز ماشین خود به این امکانات خواهید بود.

Carnage Racing PC-ENiGMA

 

Admin بازدید : 58 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

HTML Compiler یک نرم افزار متفاوتی است و ویژگی آن ذخیره صفحات html وب و اجرای آن ها در ویندوز می باشد. این نرم افزار کد هایی از نظیر HTML, CSS, JavaScript, Images, etc به طور کامل پشتیبانی می کند و یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار قابلیت ویرایش صفحات ذخیره شده در نرم افزار می باشد. نسخه ای که هم اکنون برای شما آماده کرده ایم نسخه Poratble نرم افزار بوده و کافیست سریالی که در داخل فایل قرار داده ایم را وارد نرم افزار کرده و اجرا کنید.

Admin بازدید : 42 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است.

Admin بازدید : 54 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The Tom and Jerry Show WebRip (2014) Mkv

|قسمت پنجم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت چهارم به پست اضافه شد|

  نام انیمیشن: The Tom and Jerry Show – سریال کارتونی موش و گربه

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی تام و جری بر اساس سریال کارتونی به همین نام که در سال ۱۹۷۵ تولید شد، ساخته شده است. این انیمیشن دارای ۵۲ قسمت می باشد که از ۹آپریل ۲۰۱۴ بر روی شبکه های تلویزیونی امریکا در حال پخش است. تهیه کننده ی این انیمیشن Warner Bros. Animation و Renegade Animation هستند. هر قسمت از این انیمیشن مدت زمان ۱۱ دقیقه می باشد و به گفته ی  سازندگان سری جدید این انیمیشن، قرار است تا حس واقعی شخصیت ها حفظ شده و با همان فضای قبلی، روایت های جدیدی صورت بگیرد و …

 

Admin بازدید : 50 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

Admin بازدید : 531 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سومین نسخه بازی ماجرایی و جذاب The Secret Order منتشر شد. در این نسخه پدر شما در دام چند تبهکار افتاده و شما باید به دفتر مرکزی شهر گریفین مراجعه کرده و با همکاری پلیس و با پیدا کردن وسایل مورد نیاز، برای نجات پدر خود بشتابید. برای اینکار باید به یک کشتی سلطنتی در شهر گریفین رفته و از پادشاه مرموز این شهر، کمک بخواهید. اما اینکار به همین سادگی نیست و باید با حل پازل های بازی، مراحل را به سرانجام برسانید.

Admin بازدید : 31 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی راه اندازی و پیکر بندی سرورهای لینوکس را آموزش می دهند .لینوکس به هسته ی سیستم‌عامل های شبه یونیکس می‌گویند که که در سال ۱۹۹۱ توسط لینوس تروالدز توسعه یافت. برخی به سیستم عامل هایی که از هسته‌ٔ لینوکس استفاده می‌کنند (به این خاطر که نام لینوکس به طور گسترده در رسانه ها استفاده می‌شود و نامی رایج تر است) نیز لینوکس می‌گویند ( در این مقاله هم منظور از لینوکس، سیستم عامل هایی است که از هستهٔ لینوکس استفاده می‌کنند).لینوکس قابل نصب بر روی انواع سخت‌افزارهاست، از ساعت (Linux Watch)، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، مسیریاب‌ها، و کنسول‌های بازی گرفته تا رایانه‌های رومیزی، رایانه‌های بزرگ و ابررایانه‌ها.به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند که به طور معمول شامل ابزارهای گسترش نرم‌افزار، پایگاه‌های داده، سرویس دهنده‌های وب مثل آپاچی، محیط‌های رومیزی مانند گنوم و کی‌دی‌ای و اکس‌اف‌سی‌ای و مجموعه‌های اداری مانند اُپن آفیس هستند.

Admin بازدید : 77 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

PBS – Nature: Snow Monkeys (2014) HDTV XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

  نام مستند : Snow Monkeys – میمون های برفی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم : ۴۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در دره های سرد ارتفات منطقه شیگا واقع در ژاپن ، گروه میمون های برفی برای زنده ماندن و یافتن راه خود در یک جامعه ی پیچیده و عجیب تمام وظایف خود را به درستی انجام میدهند . این گروه توسط رهبری با اعتماد به نفس بالا اداره می شود که خانواده خود را برای یافتن پناهگاه کمک می کند. این مستند زندگی این میمون ها را به تصویر می کشد …

 

Admin بازدید : 59 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Free Studio 2014 6.3.0.430 در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

Admin بازدید : 22 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Admin بازدید : 56 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

The Great Bear BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت BDRip 720pمی باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

نام انیمیشن: The Great Bear – خرس بزرگ

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: جاناتان ۱۱ ساله همیشه اوقات فراغت خود را با پدربزرگش در گوشه ای از جنگلی بزرگ که دارای حیوانات اسرارآمیز می باشد، می گذراند. اما امسال خواهر کوچک او نیز با وی همراه می شود و …

Admin بازدید : 33 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 این نرم افزار رایگانی برای ویراش کد اصلی Source Code برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

Admin بازدید : 32 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

داستان این عنوان روشی بسیار جدید و خلاقانه برای روایت دارد و فراموش نکنیم که روایت زیبا از زیبایی خود داستان پر اهمیت تر است. داستان این بازی این گونه آغاز می شود که شخصیت اصلی که یک زن است در یک تیمارستان یا بیمارستان وحشتناک به هوش می آید. هیچ چیز از گذشته اش نمی داند. هیچ چیز از هیچ چیزی نمی داند و به طور کل از همه دنیا بی خبر است! او نمی داند که در این مکان خوفناک چه می کند و یا اصلا این جا کجاست؟ او بلند می شود. شجاع نیست! قطعا قلبش در حال ایستادن است اما نمی تواند در آن مکان دهشتناک بماند. نمی تواند آن جو تاریک را تحمل کند. شاید فرار خیلی ترسناک باشد. اما قطعا ماندن در این تاریکی دهشتناک تر است. کسی چه می داند که در این راه با چه مواجه می شود؟ آرزویش فقط یک چیز است و آن دیدن دوباره روشنایی روز است… داستان این عنوان به طرز بسیار جالی ذره ذره آشکار می شود. شما هیچ چیز از داستان این بازی نمی فهمید مگر آن که آن را حداقل ۱۰ بار تمام کنید. قطعا برای شما این موضوع غیر قابل پذیرش است. اما نکته ای بسیار خاص در این بازی وجود دارد و آن این است که تمام کردن بازی فقط ۳۰ دقیقه طول می کشد! جالب است نه؟ این ریسک عجیبی است که از سوی سازندگان به وجود آمده است. در حقیقت سازندگان این عنوان بازی را این گونه ساخته اند که اصلا باید حداقل ۱۰ بار آن را تمام کرد. چرا؟ چون هر باری که شما بازی را پایان می دهید در این راه فرار تکه های بیشتری از داستان را یافته اید. پیدا کردن نوشته های رو دیوار و … .

Daylight PC-SKIDROW


Admin بازدید : 49 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کاراکتر Rayne در طول بازی های پیشین خود موفقیت خوبی را نداشته اما سازنده بازی ( WayForward ) که برای ساخت بازی ( Batman: Brave ) معروف است در تلاش برای احیاء شخصیت خون آشام و undead این سری ، در بازی جدیدی که در سبک side-scrolling و beat-'em-up بوده و با نام BloodRayne: Betrayal معرفی شده ، میباشد. Betrayal یک بازی اکشن side-scrolling است که شما را در نقشی شریرانه و کنترل شخصیت دورگه آن Rayne فرو میبرد. به عنوان جنگجویی در سبک beat-'em-up او حرکات مختلفی را در اختیار دارد : میتواند با اسلحه pistol خود شلیک کند ( هرچند که تیرهای محدودی دارد ) ، به دشمنان با شمشیر ضربه بزند ، بدود ، بپرد و نیز حرکاتی با سرعت ناگهانی را به سمت حریف اجرا کند. همین حرکات آخری ( dash ) تنها روش دفاعی برای BloodRayne محسوب میشوند چرا که برای مدت کوتاهی او را آسیب ناپذیر خواهند کرد. به خاطر خون او که از نوع خون آشامی است ، Rayne میتواند دشمنان را گرفته و خون آنها را بمکد. نوشیدن خون دشمنان به سلامتی شما میافزاید و همچنین اگر آنها را گرفته و بعد از گاز گرفتن به سرعت رها کنید مبتلا میشوند که این حالت بسیار مفید است چرا که با فشردن کلید تحریک کردن ( taunt ) در حالی که دشمنان مبتلا شده روی تصویر هستند باعث منفجر شدن آنها میشوید. منفجر کردن آنها در کنار برخی دشمنان با درجه کمی از سلامتی منجر به تولید زنجیره ای از دشمنان انفجاری خواهد شد. در طول بازی Rayne کنترل بسیار خوش دستی داشته و به سرعت به دستورات شما عکس العمل نشان میدهد و شما به سرعت عادت به دویدن ، پریدن و تکه تکه کردن دشمنان خواهید کرد. بازی در مراحل اولیه بسیار شاد و هیجانی است چرا که دشمنان اکثرا ضعیف بوده و موجودات قوی هم کمتر ظاهر میشوند. از آنجایی که Rayne نیمه خون آشام محسوب میشود در صورت ایستادن مستقیم زیر نور ماه سلامتی خود را به تدریج از دست میدهد. ولی در این میان گرفتن دشمنان و نوشیدن خون آنها راه خوبی برای به دست آوردن سلامتی از دست رفته خواهد بود. هرچه قدر که در طول بازی بیشتر جلو بروید دشمنان جدید و قویتری را ملاقات خواهید کرد. مانند نوعی موجود قورباغه مانند که تنها راه مبارزه با او حمله های سریع ( dash ) به سمتش خواهد بود. و همچنین مگس هایی با جثه هایی غول آسا که از لانه های خود به بیرون پرواز خواهند کرد.

BloodRayne Betrayal PC-SKIDROW

BloodRayne Betrayal Update.1-SKIDROW added!


Admin بازدید : 78 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

The Tom and Jerry Show WebRip (2014) Mkv

|قسمت چهارم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت سوم به پست اضافه شد|

 

نام انیمیشن: The Tom and Jerry Show – سریال کارتونی موش و گربه

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی تام و جری بر اساس سریال کارتونی به همین نام که در سال ۱۹۷۵ تولید شد، ساخته شده است. این انیمیشن دارای ۵۲ قسمت می باشد که از ۹آپریل ۲۰۱۴ بر روی شبکه های تلویزیونی امریکا در حال پخش است. تهیه کننده ی این انیمیشن Warner Bros. Animation و Renegade Animation هستند. هر قسمت از این انیمیشن مدت زمان ۱۱ دقیقه می باشد و به گفته ی  سازندگان سری جدید این انیمیشن، قرار است تا حس واقعی شخصیت ها حفظ شده و با همان فضای قبلی، روایت های جدیدی صورت بگیرد و …

Admin بازدید : 37 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Salfeld Child Control 2014 14.613 نام نرم افزاری می باشد که والدین به کمک آن قادر خواهند بود تا اعمال فرزندانشان را کنترل نمایند. این نرم افزار به والدین این توانایی را می دهد تا بتوانند دسترسی فرزندان به اینترنت را قطع و یا محدود نمایند. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار می توان تعیین نمود که تنها در روزهای خاص و مشخص شده در طول هفته فرزندان حق دسترسی به اینترنت را دارند. همچنین می توانند مدت کارکرد فرزندان با کامپیوتر را به صورت زمان های تعیین شده در هر روز مشخص کنند. به عنوان مثال می توان تعیین نمود که کامپیوتر در طول هفته تنها در ۵ روز روشن باشد و در هر روز تنها امکان استفاده کامپیوتر به مدت ۴ ساعت امکان پذیر می باشد.

Admin بازدید : 78 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید بالاخره Viber به‌طور کامل با ظاهری جدید و سازگار با iOS 7 ارائه شده است. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 29 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DivX Plus 10.2 نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند.DivX Plus به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید.ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

Admin بازدید : 42 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Q-Dir 5.97. نرم افزاری قدرتمند و ساده برای مدیریت فایل ها و پوشه ها می باشد. از ویژگی های مهم این نرم افزار سرعت بالا و طراحی خیره کننده آن است . امکاناتی مثل Drag and Drop ، نمایش فایل های مخفی و … از امکانات عمومی این نرم افزار می باشد ولی این فایل منیجر قابلیت های بسیار دیگری هم دارد که فقط باید ببینید تا باور کنید.این نرم افزار نیازی به نصب ندارد فقط کافی است نام آن را از Q-Dir_Installer.exe به Q-Dir.exe تغییر دهید و از آن لذت ببرید همچنین از این فایل منیجر می توانید بر روی فلش مموری هم استفاده کنید .

Admin بازدید : 30 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Everimaging Beautune 1.0.3 نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است. اکثر فرایندهای این نرم افزار اتوماتیک بوده و کاربر در آنها دخالتی ندارد و آنهایی هم که بایستی کاربر در آن دخالت کند بسیار ساده و سریع خواهد بود. 

Admin بازدید : 26 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AVG Anti-Virus 2014 – دارای یک موتور بسیار پیجیده می باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط ۴ مگابایت از حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظارمی باشد .انجام عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما با AVG Anti-Virus به صورت بسیار بادقت و سریع انجام میگیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود از Custom استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود ۵ ثانیه مناطق حساس را به راحتی اسکن میکند .

Admin بازدید : 29 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Oil Painted Flowers را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۷۵۰۴×۷۴۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

Admin بازدید : 29 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Youda Sushi Chef 2 – وارد دنیای خوشمزه یودا ، آشپز سوشی شوید ! عملیات شما در این بازی بسیار آسان خواهد بود ، وظیفه شما سرو سوشی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت است تا مشتریان خود را راضی نگه دارید . برای افزایش سرعت پخت و پز می توانید آشپزخانه خود را ارتقا دهید ، به طور مثال با خرید قهوه ساز جدید زمان درست شدن قهوه را کاهش دهید و با با ارتقا تلفن سفارش ها را سریعتر ثبت نمایید . سبک این بازی Dash می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط آن را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

Admin بازدید : 45 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Admin بازدید : 531 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Shtriga Summer Camp – روح یک جادوگر بدجنس را تسخیر نمایید ، قبل از این که او قربانی بیشتری بگیرد! اردوگاه های تابستانی همیشه مکانی مناسب برای تفریح و کسب تجربه های جدید هستند . اما کودکان هیچ وقت انتظار اذیت شدن توسط یک روح خبیس را در اردوگاه خود ندارند! همه چیز از جایی آغاز میشود که مادر دختری گمشده برای یافتن فرزند خود یک محقق خصوصی ثبت نام می کند و از آنجایی که او در کمپ گمشده شده است ، این نوبت شما است تا با یاقتن او و تسخیر روح ، خوش بدرخشید ! سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیداوریم از آن لذت ببرید .

Admin بازدید : 75 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Drupal 7 Advanced Training – این ویدئوهای آموزشی شما را با مراحل تکنیکی و پیشرفته تری از ایجاد و مدیریت سایت با CMS متن باز دروپال ۷ آشنا می کنند . مربی Tom Geller به شما نشان می دهد تا چگونه محبوب ترین ماژول های دروپال را پیکر بندی کنید . ادغام سایت با رسانه های اجتماعی ، آموزش اتصال FTP به سایت ، مدیریت داده های phpMyAdmin و یونیکس ، ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، تهیه نسخه پشتیبان از سایت و … از جمله آموزش های این درس های آموزشی خواهند بود که آموزشی دیگر از کمپانی بزرگ Lynda هستند .

Admin بازدید : 45 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

Admin بازدید : 48 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Finn and Jakes Epic Quest یک عنوان ماجراجویی و اکشن است که توسط NGD Studios طراحی شده و Cartoon Network Games ناشر رسمی آن بوده است. این بازی یه عنوان سه بعدی ماجراجویی در یک سرزمین فانتزی است که شخصیت های اصلی آن فین و جیک نام دارند، آن ها به دنبال BMO هستند! طی این ماجراجویی و پیدا کردن BMO با چالش ها و ماجراجویی های بسیاری روبرو میشوند و از باغ جادوگران، سرزمین یخی،‌آتشی و حتی مردگان هم عبور میکنند. بازی در ۲۸ مرحله چالش برانگیز جریان پیدا میکند و شما در نهایت با ۴ باس مختلف روبرو میشوید که باید آن ها را نابود کنید،‌قدرت های جادویی مختلفی در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید از آن ها بهره ببرید.

Adventure Time: Finn and Jake's Epic Quest PC-HI2U

 

Admin بازدید : 37 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Type:Rider بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و خیره کننده در سبک بازی های آرکید و اکشن برای سیستم عامل ویندوز می باشد. در این بازی چالش برانگیز شما با استفاده از شخصیت های منحصر به فرد و جذاب تاریخ و اسرار مربوط به آن را کشف خواهید کرد و تجربه ی بهترین بازی اکشن ماجراجویی را خواهید داشت. انواع نقاشی های مختلف با فونت هایی متعدد از زمان های ماقبل تاریخ برای شما نمایش داده می شوند و شما می بایستی که از آن ها برای کشف اسرار گذشته بهره بگیرید! ذهن خود را به تجربه ای خاص و متفاوت از کشف تاریخچه و راز فونت ها وکاراکترها ببرید. در قالب دو “نقطه” بازی کرده و به عصر مدل های چاپی سفر کنید. از سنگ نوشته ها و نقوش سنگی ماقبل تاریخ تا هنر پیکسل سال ۲۰۰۰ همه چیز را مرور کنید و معماهای مختلف را با استفاده از فونت ها و کاراکترهای معروف در محیطی مجذوب کننده و زیبا حل کنید.

Type Rider v1.0 PC-WaLMaRT

 

Admin بازدید : 35 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

در این بازی شما به عنوان شخصیت Daniel Hanson که فرمانده ی سفر به نصف النهار سیاره زمین بود و از اسرار آن پرده برداری نمود، بازی خواهید کرد. با هر تصمیمی که می گیرید و هر صحبتی که با دستیاران خود می کنید دنیای اطراف خود را تشکیل دهید. بازی Meridian: New World به شما اجازه ی خلق هرگونه استراتژی که مدنظر شما باشد را گزینه های بسیار متفاوت موجود در بازی خواهد داد. از جمله ی این گزینه ها می توان به تجهیزات گوناگون برای شما و توانایی های منحصر به فرد که می توانید به آن ها تکیه کنید می توان اشاره نمود.

Meridian: New World PC-3DM

Admin بازدید : 55 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Mechanic escape یک بازی پلتفرمر پر از تعقیب و گریز های هیجان انگیز و ماجراجویی های نفس گیراست !،داستان این بازی در مورد یک دستگاه تلویزیون است که برای حفظ بقای خود و جلوگیری از هجوم ماشین های بی رحم و همچنین برای پیدا کردن دوست گمشده خود تصمیم به مبارزه و مقاومت میگیرد. قهرمان داستان (Mech ) بدون وجود قطعات جایگزین باید از مناطق با ولتاژ بالا عبور کند و از چنگال کشنده ترین ماشین ها و وسایل الکترونیکی عبور کند و البته مبارزه با غول های آخر بازی به سبک بازی های کلاسیک پلتفرمر که در این بازی هم گنجانده شده ، Mechanic escape یک بازی چالش برانگیز برای بازی کنان با تجربه است که سرعت عمل شما را مورد سنجش قرار میدهد.از ویژگی های بازی میتوان به ۸۰ مرحله در آن ، محیط منحصر به فرد و اوریجینال بازی ، گیم پلی سخت و نفس گیر ، دستاورد ها و جایزه های زیاد و امکان بازی با دسته اشاره کرد.

Mechanic Escape PC-HI2U

 

Admin بازدید : 24 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Genuine Registry Doctor به شما کمک می کند ویندوز خود را ریجستری کنید و مشکلات ویندوز خود را رفع کنید . همیشه با سرعت کم و با نگرانی هنگ کرده با رایانه خود کار میکنید. اگر از ترس از هنگ کردن رایانه خود دارید و یا کار مهمی با کامپیوتر خود انجام میده اید پیشنهاد می شود این نرم افزار استفاده کنید. اگر مشاهده کرده باشید موقع هنگ سیستم شما فایل explorer شما بسته خواهد شد ولی این نرم افزار به شما کمک میکند این فایل باز باشد . این نرم افزار پایداری سیستم شما را به حداکثر می رساند. این نرم افزار به فارسی دکتر ریجستری نام دارد شما با دکتر ریجستری می توانید حفره های و مشکلات و هنگ کردن ناگهانی ویندوز را ترمیم کنید . این نرم افزار قابل دانلود از سایت دانلودها می باشد .

Admin بازدید : 477 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness WebRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

|مجموعه نوزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Admin بازدید : 47 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Battle Block Theater شاید در نگاه اول خیلی ساده به نظر برسد، اما سازنده‌ها همین سادگی را تا مرز بی‌نقص بودن پیش برده‌اند. شما می‌توانید ابتدا بخش داستانی را که بیش از صد مرحله دارد، تجربه کنید سپس دوباره با دوستانتان به آن مراحل برگشته و تجربه‌ای جدید و به مراتب لذت‌بخش‌تر را رقم بزنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید به قسمت ساخت مرحله بروید و ایده‌های خود را پیاده کنید و آنها را با دوستان خود و دیگر کاربران شبکه به اشتراک بگذارید یا مراحل ساخته شده توسط دیگر افراد را تجربه کنید. در این صورت همانند Little Big Planet با تعداد زیادی مرحله مواجه خواهید شد که ساعت‌ها و چه بسا هفته‌ها می‌تواند شما را به خود مشغول کند. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که همه آنها به همان خوبی مراحل اورجینال بازی باشد، که طبیعی هم هست. در کنار این دو بخش یک قسمت به نام «آرنا» نیز در بازی وجود دارد که در آن می‌توانید به صورت آفلاین یا آنلاین در تیمی قرار گرفته و با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید. باتوجه به این‌که ابتدای این بخش چه مدی را انتخاب کرده باشید، این رقابت می‌تواند متفاوت باشد؛ ولی به هرحال یک اصل ثابت دارد و آن هم این است که سرعت و دقت در آن به طرز دیوانه‌کننده‌ای بالاست. BBT داستان تعدادی دوست است که کشتی آنها گرفتار توفان شده و در جزیره‌ای مرموز پراکنده می‌شوند. ساکنان این جزیره گربه‌هایی هستند که این مسافران مفلوک را به اسارت گرفته و از آنها می‌خواهند برایشان نمایش‌های مرگبار انجام دهند که در واقع هر کدام از مراحل بازی است. وجود کلمه Block در نام بازی به این دلیل است که ساختار مراحل بازی به شکل بلوک‌هایی است که کنار هم قرار گرفته‌اند و به مرور با پیشروی در بازی تنوع این بلوک‌ها و کارایی‌شان متنوع‌ و بیشتر خواهد شد. هدف هر مرحله جمع کردن حداقل سه الماس سبزرنگ و رسیدن به نقطه خروج است. بدیهی است اگر موفق شوید تمام الماس‌های موجود در هر مرحله را جمع‌آوری کنید. امتیاز بالاتری خواهید گرفت. علاوه بر الماس‌ها، در هر مرحله یک کلاف کاموا و گاهی اوقات یک کلاه طلایی نیز وجود دارد که به دست آوردن آنها نیز امتیاز اضافه خواهد داشت.

 

BattleBlock Theater PC-3DM


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 1,049
  • بازدید کلی : 22,020