loading...
صحی دات آی آر
Admin بازدید : 79 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید بالاخره Viber به‌طور کامل با ظاهری جدید و سازگار با iOS 7 ارائه شده است. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 29 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

DivX Plus 10.2 نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند.DivX Plus به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید.ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

Admin بازدید : 43 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Q-Dir 5.97. نرم افزاری قدرتمند و ساده برای مدیریت فایل ها و پوشه ها می باشد. از ویژگی های مهم این نرم افزار سرعت بالا و طراحی خیره کننده آن است . امکاناتی مثل Drag and Drop ، نمایش فایل های مخفی و … از امکانات عمومی این نرم افزار می باشد ولی این فایل منیجر قابلیت های بسیار دیگری هم دارد که فقط باید ببینید تا باور کنید.این نرم افزار نیازی به نصب ندارد فقط کافی است نام آن را از Q-Dir_Installer.exe به Q-Dir.exe تغییر دهید و از آن لذت ببرید همچنین از این فایل منیجر می توانید بر روی فلش مموری هم استفاده کنید .

Admin بازدید : 30 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Everimaging Beautune 1.0.3 نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است. اکثر فرایندهای این نرم افزار اتوماتیک بوده و کاربر در آنها دخالتی ندارد و آنهایی هم که بایستی کاربر در آن دخالت کند بسیار ساده و سریع خواهد بود. 

Admin بازدید : 26 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

AVG Anti-Virus 2014 – دارای یک موتور بسیار پیجیده می باشد و به عمق تمامی منابع اطلاعاتی سیستم نفوذ میکند و تست های به عمل امده نشان میدهد که این انتی ویروس با این کارایی بالا فقط ۴ مگابایت از حافظه RAM را به خود اختصاص میدهد و به وصورت نامحسوس برتمامی اطلاعات نظارت دارد و همچنین درصد بسیار کمی از CPU به کار گرفته می شود و نکته دیگر زمان انجام عملیات است که بسیار کوتاه تر از حد انتظارمی باشد .انجام عملیات اسکن در تمامی اجزای کامپیوتر شما با AVG Anti-Virus به صورت بسیار بادقت و سریع انجام میگیرد و در صورت نیاز شما میتوانید طبق نیاز خود از Custom استفاده کنید یعنی این انتی ویروس در حدود ۵ ثانیه مناطق حساس را به راحتی اسکن میکند .

Admin بازدید : 29 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Oil Painted Flowers را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۷۵۰۴×۷۴۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

Admin بازدید : 29 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Youda Sushi Chef 2 – وارد دنیای خوشمزه یودا ، آشپز سوشی شوید ! عملیات شما در این بازی بسیار آسان خواهد بود ، وظیفه شما سرو سوشی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت است تا مشتریان خود را راضی نگه دارید . برای افزایش سرعت پخت و پز می توانید آشپزخانه خود را ارتقا دهید ، به طور مثال با خرید قهوه ساز جدید زمان درست شدن قهوه را کاهش دهید و با با ارتقا تلفن سفارش ها را سریعتر ثبت نمایید . سبک این بازی Dash می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط آن را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

Admin بازدید : 45 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Admin بازدید : 532 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Shtriga Summer Camp – روح یک جادوگر بدجنس را تسخیر نمایید ، قبل از این که او قربانی بیشتری بگیرد! اردوگاه های تابستانی همیشه مکانی مناسب برای تفریح و کسب تجربه های جدید هستند . اما کودکان هیچ وقت انتظار اذیت شدن توسط یک روح خبیس را در اردوگاه خود ندارند! همه چیز از جایی آغاز میشود که مادر دختری گمشده برای یافتن فرزند خود یک محقق خصوصی ثبت نام می کند و از آنجایی که او در کمپ گمشده شده است ، این نوبت شما است تا با یاقتن او و تسخیر روح ، خوش بدرخشید ! سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیداوریم از آن لذت ببرید .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 1,140
  • بازدید کلی : 22,111